Minyak rambut

Hari ni pagi tadi dalam jam 11 macam tu, ada seorang kawan datang ambil minyak yang dipesan. Minyak tu untuk lebatkan rambut bagi yang ada masalah keguguran rambut yang di tahap power to the max. Tapi dengan syarat rambut tu hendaklah dicukur baru cepat kesan dia. Cukur berkali kali untuk mendapat kesan yang cepat dan kebabommm!

 

Semalam aku message cakap tak dapat nak ambil minyak rambut tu sebab en hadi kurang sihat dan kebetulan ada function. So mungkin leh datang ambil hari lain sebab aku still akan ambil minyak tu cuma tak leh bagi kat dia hari yang ditetapkan. Itu aje. Tapi dia cakap nak juga hari yang ditetapkan atau pun pulangkan duit. Aku dah agak bengang. Macam lah aku nak sangat guna duit dia yang hanya rm100 tu aje. Huh, aku pun balas lah dengan message yang laser se laser message dia juga.

 

Hari ni hujan sangat lebat. So, dalam hujan yang lebat, kawan aku tu pun gagah juga datang. Hah! Aku dah kata, aku ni agak berdaulat. Hahahaha.. So, nasib le. Tiba2 perasan raja bagai berdaulat apa hal.. Takde lah, saja je melawak dengan kawan.

 


So, ini minyak rambut untuk yang kepala hampir botak. Dan ada masalah keguguran rambut yang banyak sampai boleh menyebabkan rambut menipis.

 

Harga : Rm99

Untuk lelaki dan perempuan.

Leave a Reply

