Aku tak bodoh

Oh dah lama rasanya cerita ni ditayangkan di wayang. Tapi baru sekarang aku dapat tengok sebab aku bukan jenis tengok filem melayu di panggung. Kalau yang aku tengok pun sebab ada orang offer. Macam hantu bonceng dan karipap cinta, makcik yang offer ajak tengok jadi layannnn.. lagipun cerita melayu ni cepat keluar astro first dan tv. Dan kadang-kadang rasa tak berbaloi. Entah lah.. Lain orang lain taste.                                                                       

Filem ni pun layan di internet sahaja. Menarik sangat. Walaupun katanya adaptasi dari filem I’m Not Stupid. Typical family.. Sangat memberi pengajaran. 

 

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s