Kosong

Semenjak dua tiga hari ni, aku rasa sangat letih. Mungkin sebab cuaca yang terlalu panas. Rasa macam dehydration. Dalam masa yang sama, tidur aku seringkali di ganggu mimpi-mimpi kurang enak. Dan aku tahu itu hint yang ‘dia’ berikan pada aku supaya cepat-cepat jumpa pak haji. Bukan tak nak jumpa, tapi masa sangat pack. Jadi terpaksa ditangguhkan. Itu juga adalah halangan yang terpaksa ditempuh.

Sejak dua tiga hari ni juga perasaan aku kosong. Bukan hidup aku rasa kosong. Hidup aku macam biasa di samping orang-orang tersayang. Cuma aku takde perasaan untuk mendengar, bersembang dan berfikir. Rasa nak berhibernasi je. Tapi mana mungkin dengan segala tugas dan tanggungjawab. Memang dunia rasa kosong buat seketika. Mungkin rasa letih dari setiap sudut. Itu semua kemungkinan. 

Ada masa-masa yang kita akan rasa begini. Aku pasti semua pun pernah melalui perasaan begini. Cuma kita jangan layankan sangat sebab nanti yang bertanduk tu akan melompat keriangan kerana berjaya menghanyutkan kita. So, aku pun kena abaikan..😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s