Thanks

Sejak ada mobile tenet ni, which is aku rasa aku je yang ketinggalan. Masa banyak dihabiskan dengan phone. Ada org agak menyesal meng’offer’ aku dgn smarphone ni. Hehe. Nasiblah kan.

Life’s getting better than before. Maybe sebab aku ada luahkan pada seorang yang sangat rapat dengan aku. And thanks so much for being there when i  think i have no one to lean on. And will always remember what u’ve told me.

Aku tak tahu apa perjanjian yang aku buat dengan Allah sebelum lahir. Tapi hidup sangat berliku. Walau apa keputusan ia tetap berliku.

Semoga akan ada kekuatan dari Allah untuk aku teruskan perjalanan penuh pancaroba ni. And load of thanks to my bff. Dia tahu kalau dia baca ni.

Leave a Reply

