Minyak Kambing Gurun

Beberapa hari lepas, aku dengan en hadi singgah makan pagi di satu gerai berdekatan. Tiba-tiba datang seorang kawan lama. Sembang punya sembang akhirnya dia offer minyak urut kambing gurun. Seumur hidup aku yang dah masuk BMW 3 Series ni, ini lah kali pertama aku dengar minyak kambing gurun. Diambil kepalanya sahaja. Cara memasak aku tak pasti.

*gambar ehsan en google

Menurut kata en hadi, minyak kambing gurun ni sangat bagus. Pada mulanya aku takdelah teruja sangat untuk mempercayainya sebab aku anggapkan sama saja dengan minyak urut yang lain. Mungkin hanya promosi. Tapi kemudian, bila en hadi lenguh-lenguh dan aku juga mengalami benda yang sama, aku cuba sapu pada tempat lenguh, dengan izin Allah, ia berhasil tapi agak panas sikit. Alhamdulillah.. 

Kegunaan minyak kambing gurun ni :

1. sakit urat
2. lenguh badan
3. asma/lelah
4. luka2 kecil
5. melecur air panas

Jadi kepada sesiapa yang berminat nak beli hanya dengan harga yang sangat murah rm12 bolehlah email kepada masterudeng82@yahoo.com..

*gambar ehsan en google
minyak ni lebih kurang besar ni je..

3 thoughts on “Minyak Kambing Gurun

Leave a Reply

