Berfikir Secara Positif

Ramai yang tanya entry-entry saya yang bercerita tentang motivasi. Di mana saya ambil jalan ceritanya. Saya sengaja menaip kembali cerita-cerita yang saya rasakan menarik dan perlu dikongsi bersama. Ada setengah orang yang suka membeli dan membaca. Ada yang tidak suka membeli tetapi suka membaca secara online.

Jadi saya rasa biarlah saya kongsikan apa yang menarik isi kandungannya dengan pembaca yang secara tak langsung membaca blog saya ini. Sekurang-kurangnya dapat juga ilmu motivasi. Saya suka membaca buku-buku begini adalah untuk memberi ilmu dan sentiasa berfikiran positif.

Daripada bercerita yang bukan-bukan ada baiknya saya berkongsi apa yang saya baca. Ada masa lapang yang banyak, saya akan update lagi cerita-cerita yang menarik dari pelbagai buku…

One thought on “Berfikir Secara Positif

Leave a Reply

