Buku oh buku

image

image

image

image

Asyik mengeluh bila buku nak sampai. Sekali ambik ko. 5 kotak dia bawak mai. Hadap le. Hehe.

Dah hujung tahun baru dapat buku baru. Baru lah ceria sikit library. Apa lagi sibuk membalut, memproses buku lah sekarang ni. Mula ingat tak nak balut tapi bila fikir buku asyik koyak dan kena repair, kena air, sayang lah. Walau akan koyak tp lambat sikit lah rosaknya.

Mana yang dah siap dengan harga boleh mula print katalog. Mana yang takde harga buku jenuh juga lah saya mencari harga melalui internet. List kali ni takde harga pula. Takpe buat perlahan lahan.

Mula berfikir mana nak diletakkan buku baru. Rak dah hampir penuh. Aduhai. Kena buat pinjaman kelompok le nampaknya.

Oh ya ada tiga buku bahasa tamil sepenuhnya. Huhu. Punggah. Tak tahu apa yang ditulis. Langsung tak nampak huruf a b c. Yang ada tulisan bersimpul. Macam mana nak buat. Jawabnya singgah sekolah tamil berdekatan untuk translation. Hehe. Bahasa cina sepenuhnya pun ada. Tapi mujur sebuah je. Kena singgah sekolah cina juga lah macam ni. Aduhai….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s