Istanbul aku datang Vs Aku terima nikahnya

aku-terima-nikahnya
VS

Istanbul-Aku-Datang

Ok. Dua filem tu saya dah layan. Di internet saja. Sebab saya tak rasa nak habiskan duit untuk tengok di wayang atau astro first.

Istanbul aku datang. Cerita yang sangat menarik. Ringan dan lawak. Cuma lakonan Tomok perlu diperbaiki lagi. Tapi tak kisah sebab Tomok bukannya pelakon. Yang best ada Beto. Saya bagi 4 bintang.

Untuk cerita Aku terima nikahnya juga menarik sinopsis. Cuma konflik tak kuat. Tapi sebab adi putra saya layan kan juga walau tak minat nora danish. Saya bagi lah 3 bintang.

Jadi itulah bintang bintang yang saya bagi untuk filem Melayu yang saya rasa menarik untuk ditonton.

2 thoughts on “Istanbul aku datang Vs Aku terima nikahnya

  1. Yeahhhhh…. I pun dah tgk istanbul aku datang. Utk cite melayu aku bg 4 bintang. Cite lagi satu tu x berminat nak tengok

Leave a Reply

