Juvana the movie

314289_198013057010872_1293669931_n

Adik : Along, jom tengok Juvana.
Saya : Tengok kat mana?
Adik : Wayang. Abang nak belanja ni.
Saya : Alamak, takde cerita lain ke nak tengok kat wayang tu?? Cerita melayu ni nanti keluar tv juga. (tipikal Melayu)
Adik : Nak ke tak nak ni?
Saya : Hmm, okay lah.. Jom!

Itu dialog belum tengok wayang. Ini dialog dah tengok wayang.

Saya : Pergh. Best juga filem Juvana ni.
Adik : Tu lah orang cakap best.
Abang : Lain kali tengok dulu baru komen.

Sambungan dari siri Juvana di tv dulu. Sharnaaz bawa watak dengan sangat berkesan sebab saya memang sangat tak suka dengan wataknya dalam apa juga cerita yang dilakonkan. Hehe.

Botak dah insaf, hasil daripada teguran Guard(Adlin Arman Ramli). Apek akibat provokasi Botak dan kematian ibu tersayang memberontak melawan Lan Todak(Sharnaaz). Daim kembali menyambung SPM yang tertinggal. Itu aje yang boleh disinopsiskan kot. Yang lain kena tengok la kat wayang.. Hehe..

Overall saya bagi 4.5/5 sebab hanya matematik saja yang dapat markah 0/5 atau 5/5..😛

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s