Restoran Oasis Taiping

Sejak en hadi tahu ada buka restoran baru, tak habis-habis dok menyanyi dekat saya bila nak pergi makan. Aduiii.. Kena tunggu waktu yang sesuai le. Dan akhirnya sampai juga kami. Restoran Oasis namanya. Berdepan dengan kedai-kedai used car. Baru buka katanya tapi tak tahu lah bila. 

Restoran Oasis ni sebenarnya bungalow lama. Luas dengan kawasan parking. Cuma sempit untuk jadikan restoran. Meja dekat dekat antara satu sama lain. Apa yang dibincang orang sebelah kita dengar begitu juga sebaliknya. Makanan memang sedap. Saya makan Nasi Maghdut  Ayam dan en hadi makan Nasi Mandi Ayam. Gambar peribadi saya tak ambil. Tak teringat pulak. Hehe. So layan le gambar kat bawah ni. 

mandy-kambing1-copy1

* gambar dari blog cintamaniszlite.blogspot.com

rawsha nasik

* gambar dari blog azieazah-aa.blogspot.com

8 thoughts on “Restoran Oasis Taiping

  1. Macam sedap…boleh la cuba balik nanti…macam blur2 lagi kedudukan kedai ni kat area mana….yang dekat tesco tu ke

  2. Oh, aku lupa bagitau. Hari tu lepas mengundi, kami satu family makan dekat sini juga. Adik aku yang bawa, makanan harga utk nasi arab aku cinsider mcm murah juga la

  3. kenapa ya? aku makan macam okay jer. anak buah aku siap tanya, kenapa restoran dalam rumah. then owner agak baik, bagi kami satu bilik utk family kami. so xde la ganggu orang, since budak2 tu suka berkejar

Leave a Reply

