Fast and Furious 6

Adik : Along!!! Jom tengok wayang.

Saya : Hmm apa cerita?

Adik : Bikers Kental jommm!

Saya : What?? Tu nak suruh along tidur ke apa? Fast and Furious 6 la… Vin Diesel ada…

So, akhirnya Fast and Furious 6.. Cerita memang BEST! Sebab apa? Sebab saya memang suka racing especially kereta. Hehe. Teringin nak drift tapi dalam mimpi sahaja la. Huhu. Memang tak sempat nak pejam mata bila tengok Fast and Furious 6 ni. Kali ni lawan guna kapal terbang dengan kereta kebal. Walau kita tahu aksi ada yang tak logik tapi nama pun filem. Awesome!! Cuma saya rasa filem ni sepatut keluar dulu sebelum tokyo drift. Nak bagi review film saya tak pandai.. Jadi sila ke panggung untuk layan cerita yang sangat menyeronokkan. Tak rugi anda labur. So rating nak bagi berapa? Lagi mau tanya ka.. 5/5 bintang la… ~lalala~

fast_and_furious_6-wide

*gambar ehsan en google

Leave a Reply

