[Review] : Rockestra Cinta Mat & Minah – Imaen

20140527-150200-54120793.jpg

Novel terbaru dari penulis kegemaran saya. Imaen. Itu pun secara kebetulan saya ternampak di forum. Ada gambar novel terbaru Imaen. Apa lagi, terus message kak Dhiya. Minta tolong belikan kebetulan kak Dhiya berada di Pesta Buku Antarabangsa.

Setiap novel hasil karya Imaen tidak pernah mengecewakan saya. Bahasa yang santai, sinis dan ada masa lucu membuatkan saya ingin terus mengumpul novel-novel beliau. Yang terbaru ni pun sama.

Mengisahkan Mat yang jatuh cinta pada Minah, seorang perempuan kacukan. Namun cinta mereka terhalang oleh ayah Minah. Mat dan Minah berusaha mempertahankan cinta sejati mereka dan akhirnya bersatu. Menarik juga kisah kali ini. Macam hindustan pun ada.. Hehe.. 

Saya bagi 5 bintang.. Hehe, kalau dah minat tu haruslah full mark. Cuba kalau tak minat macam-macam komen kan.. *facepalm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s