[Review Drama] :: Street Vendetta

Street Vandetta

gambar ehsan en google

Kegilaan drama pulak dah. Haih macam-macamlah. Drama ni asalnya daripada novel. Jadi drama adaptasi novel. Saya tak pernah dengar tajuk novel ni. Sebab saya dah sangat lama tak baca novel genre begini. Mungkin sebab faktor umur. Kisah cinderella saya dah habis. Dah jumpa prince charming. Kuikuikui.

Mengarut nombor satu. Takde kena mengena. Ok, drama ni menarik di awal jalan cerita. Lakonan Nad Zainal yang memang terkenal dengan lakonan selamba merangkap heroin rebutan. Gitu. Hero drama ni saya tak tau nama dan tak kenal. Tapi lakonan ok. Tutup sebelah mata. Hehe. Yang menjadikan saya minat cerita ni adalah sebab awal-awal tu komedi. Bagaimana Bella (heroin) bertemu Kojie (hero) dan akhirnya Kojie hilang ingatan. Mengikut drama. Kalau mengikut novel saya tak tau sebab saya berkali-kali ke kedai buku nak beli tapi berkali-kali itulah juga tak beli. Maaf penulis.

Walaupun saya rasa ada banyak lompong dengan drama ni dan banyak yang tak berapa nak logik, saya layankan aje. Sesekali santai melayan drama melayu. Jom!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s