[Review] : Moisturizer Simple

photos-1182

gambar ehsan en google

Disebabkan cuaca yang sangat kering, panas yang melampau, saya mengambil keputusan untuk kembali menggunakan pelembap muka. Saya tak pasti muka saya jenis apa. Haha amek kau! Muka sendiri pun tak tau. Ada masa kering, ada masa minyak. Jadi tuan muka sedikit keliru.

Untuk mengelakkan sinaran matahari tembus ke dalam kulit dan membuatkan lebih banyak jeragat membiak, saya terus ke watson untuk mencari apa produk sesuai. Saya ternampak produk jenama Simple. Saya baca kandungan produk. Hmm, saya berminat. Ada spf30. Produk yang lain banyak spf yang lebih rendah. Saya nak cari spf yang tinggi.

Jadi saya pun terus capai dan bayar. Harga dalam rm30 sahaja. Esoknya saya apply terus kat muka. Best. Ringan saja rasa. Yang penting terus meresap ke dalam kulit. Ada setengah produk macam berminyak dan nampak tebal bila apply kat muka. Produk ni pun takde bau. Saya dah amalkan sebulan. Ini yang berani upload. Sunburn juga ada kurang.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s