[Review] :: Naskah Terakhir Laura Isabell ~ Anna Lee

13711696_10157335342180438_388037028_o

Macam biasa, saya baca buku yang direkomenkan kepada saya. Saya tak pernah baca novel tulisan Anna Lee. Ini pertama kali. Saya akan baca bila ada review yang best atau pun rekomen daripada kawan-kawan atau tengok berapa bintang di goodreads.

Cerita ni tak menghampakan saya dan sangat menarik. Kisah percintaan yang terhalang pada tahun 1511. Antara Megat Alam dan Laura Isabell. Waris Laura, Dean datang ke Malaysia untuk mencari Megat Alam. Pertemuan dengan Laura di lapangan terbang seolah-olah takdir yang akhirnya menemukan mereka di Malaysia. Laura yang sama namanya menjadi pembantu kepada Dean untuk mencari Megat Alam bagi menyampaikan naskah terakhir Laura Isabell.

Walaupun cinta Laura Isabell dan Megat Alam tidak bersatu, namun akhirnya jodoh itu ada pada waris mereka.

Buku ni antara yang susah letak juga. Sebab bila dah baca, makin nak tau jalan cerita seterusnya. Berbaloilah cuti hujung minggu saya.

Leave a Reply

