Hair Vitamin Ellips

Rambut pun kena sihat dan bersinar walaupun kita pakai tudung. Sebelum ni saya tak berapa nak kisah sangat tentang penjagaan rapi rambut. Asalkan rambut disyampu dan dibersihkan dengan baik. Itu sudah mencukupi. Asalkan tak ada kelumumur dan rambut berbuah itu sudah cukup baik bagi saya.

Lepas kerja saya ke Watsons. Tujuan saya untuk beli pencuci muka Simple yang dah habis. Pusing-pusing saya nampak vitamin Ellips untuk rambut. Berhenti sekejap. Ambil dan belek. Baca apa kebaikannya. Macam menarik. Saya ambil tiga paket. Vitamin yang warna kuning. Tujuan utama saya beli untuk bagi vitamin kepada rambut saya. Hehe. Cubalah.

Balik rumah, mandi, syampu rambut macam biasa. Bila rambut dah separuh kering, saya pakai vitamin Ellips ni. Saya sapu pada rambut tapi elakkan kena kulit kepala. Untuk pertama kali, saya guna tiga kapsul vitamin. Kuantiti terpulang pada panjang rambut. Bau wangi juga.

Ikut pada paket belakang Ellips tu, selang 3-4 hari letak lagi. Jadi saya pun ikutlah peraturannya. Selang 4 hari, saya ke salon. Kebetulan cukup masa untuk saya cuci dan trim rambut. Selalunya kalau saya cuci rambut mesti ada complaint yang rambut saya banyak gugur. Saya pun tak tau nak buat macam mana lagi dengan keguguran rambut saya. Tapi kali ni takde complaint. Saya biarkan saja.

Selang 2 hari saya cuci rambut lagi. Selalunya bila saya lap rambut tu mesti ada gugur yang banyak. Tapi kali ni lain. Kurang sangat gugur. Saya biar separuh kering kemudian ambil vitamin Ellips tu dan letak lagi 2 kapsul. Bila saya sikat rambut ternyata rambut saya kurang gugur. Dekat sikat tu tak banyak rambut gugur. Saya memang terkejutlah. Kagum sikit. Hehe.

Sebab tu saya nak share dekat sini. Saya guna vitamin Ellips yang warna kuning sebab saya nak merawat dulu rambut saya. Warna kuning ni diperkaya dengan Moroccan Oil dan diformulasikan dengan Aloe Vera, vitamin A,C,E dan pro vitamin B5. Alhamdulillah baru 2 kali penggunaan nampak ada perubahan.

noniq_ellips_hair_vitamin_pro_keratin_complex_00

* gambar ehsan en google (kredit to noniq.blogspot.com)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s